O co chodzi z tymi zegarami?? moze jakies zdjecie??
[O2] Kontrolka pasów bezpieczeństwa.
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez adymCzy aby ten czujnik sie nie dezaktywuje sam po kilku przejazdzach bez zapinania pasów
ale moze złaczka pod siedzeniem sie rozłaczyłaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
A czy jest mozliwe wlaczenie/wylaczenie przypominacza bez kabelka. Chodzi mi o taki sposob jak kasowanie inspekcji serwisowej.
Wygrzebalem cos takiego tylko ze dla forda escape : w skrocie: nie zapinaj pasow, przekrec kluczyk, poczekaj az lampka sie zapali, wyjmij i wepnij pasy szybko 3 x - i tak dobrze ze nie trzeba np podskoczyc 3 x na fotelu
Komentarz
-
-
To, ze mozna wylaczyc calkiem, powiedzial mi tez jeden szpecjalista, wtedy ani nie swieci ani nie "dzwoni" ; ale czy mozna skrocic czas tego dzwonko-piszczenia, brzeczy dokladnie 91 razy, troche duzo, w OI chyba 6 czy 7razy i spokoj ; czy wie ktos z kolegow, czy mozna pogrzebac w kompie i zrobic np 10 brzekniec i spokoj ?? (ten moj fachura twierdzi, ze nie). Pozdrawiam.Franek
Komentarz
-
-
ufo, mi z kolei swieci sie caly czas bo cos musialem zresetowac w nastawach zegarow (wyjmowalem bezpiecznik) a nie mam raczej czujnikow w pasach.
Do tej pory dzialalo to na zasadzie przypominajki, zaswiecilo sie przy przekrecaniu kluczyka i po chwili gaslo. Teraz jest tak samo tylko ze znow sie zapala wiec chcialbym to wylaczyc. Wiem ze da sie podpinajac kompa ale moze tez sie da bez niego. Stad moje pytanie.
PS. Pasy zapinam nawet na parkingu!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kropeckSalvatore769, nie ma czegoś takiego do ustawienia. Podejrzewam, że jest to na stałe w sterowniku zaszyte.Franek
Komentarz
-
-
nie wiem jak jest w octavi 2, ale pewnie tak samo
ale w golfie 5 i a3 8p mozna to wlaczyc/wylaczyc prostym vagiem
mamy 2 wersje przypominania o niezapietych pasach, albo jest czujnik w zamku pasa, o czym pisaliscie, a dla pasazera jest mata w siedzisku
albo jest to tylko i wylacznie informacja/przypomnienie , przez 30sek, 90sek, lub w wersji USA/Canada przez 6sek swieci nam na zegarach kontrolka i mamy sygnal dzwiekowy "gong"
mozna to sobie wlaczyc, mozna wylaczyc, z tego co udalo sie nam zauwazyc praktycznie w kazdym aucie, nawet jesli jest to wersja najubozsza, a zegary sa bez FIS
to jest tak samo jak z wyswietlaczem temperatury zewnetrznej, nie zaplacisz to nie masz,a wystarczy potem zmienic jedna cyferke w kodowaniu i jest.
odpalamy sobie VAG i :
w kodowaniu zegarow (Instruments) zmieniamy przedostatnia cyferke,
mnie co prawda nie chce dzialac opcja 1 (EURO, przez 90sek swieci lampka niezapietych pasow + gong) ale dziala 2 (USA, przez 6sek)
* xxxxx?x: Seat Belt Warning
o 0 = No Seat Belt Warning
o 1 = Europe-NCAP (permanent visual warning and acoustic warning active for 91 seconds)
o 2 = USA and Canada OLD (visual and acoustic warning for 6 seconds)
o 3 = USA and Canada NAR-NEW (permanent visual warning and acoustic warning active every 30 seconds)
o 4 = Europe-NCAP (including passenger - permanent visual warning and acoustic warning active for 91 seconds)
o 5 = USA and Canada OLD (including passenger - visual and acoustic warning for 6 seconds)
o 6 = USA and Canada NAR-NEW (including passenger - permanent visual warning and acoustic warning active every 30 seconds)
jak wiec widac, po wyborze na 0 nie bedzie ostrzezenia (mozna tez oczywiscie wyjac wtyczke od zamka pasa jesli ktos ma prawdziwy czujnik a nie tylko info)
Ty masz ustawiona wersje EURO, 91sek, wiec mozna zmienic na wersje USA 6sek (ja tak mam) albo calkowicie wylaczyc
Komentarz
-
-
Witam
Mam troche inny problem z kontrolka pasow. Otoz w moim wypadku kontrolka podczas jazdy czasem zapala sie bez powodu + tego sygnal dzwiekowy mimo zapietego pasa. Po chwili gasniie.
Domyslam sie ze moze byc jakies przebicie albo cos nie styka. Czy ktos sie orientuje gdzie dokladnie znajduje sie czujnik? Jak poprowadzone sa kable?
Z gory dziekuje za pomoc
Komentarz
-
-
ziolklu_BKS, czujnik w zapince pasów, przewód spodem fotela do gniazdka w podłodze. Najlepiej wypnij wtyczkę pod fotelem ( tylko nie żółtą bo ta jest od poduchy bocznej ) i kontrolka nie powinna w ogóle się zapalać ( komp "myśli", że pasy są zapięte ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziolklu_BKSW sumie dobry pomysl zeby to rozpiac. kowal2002 czy testowales to rozwiazanie u siebie i jest sprawdzone?
Czy orientujecie sie czy w O2 kontrolka (nie)zapietych pasow jest tylko dla kierowcy?
Komentarz
-
-
Dzieki panowie za info. Dzis moje zdenerwowanie spowodowane tym piszczeniem osiagnelo apogeum i rozlaczylem wtyczke. Nie wyjmowalem fotela i z uwagi na ciezke dojscie troche musialem sie powyginac
Mam do Was jeszcze pytanie jak wyglada sprawa gdy zrobi sie test Vagiem. Czy wyrzuca blad czujnika z uwagi ze kostka jest rozlaczona?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziolklu_BKSDzieki panowie za info. Dzis moje zdenerwowanie spowodowane tym piszczeniem osiagnelo apogeum i rozlaczylem wtyczke. Nie wyjmowalem fotela i z uwagi na ciezke dojscie troche musialem sie powyginac
Mam do Was jeszcze pytanie jak wyglada sprawa gdy zrobi sie test Vagiem. Czy wyrzuca blad czujnika z uwagi ze kostka jest rozlaczona?
Komentarz
-
Komentarz